Trainers, coaches, begeleiders

Ondersteuning

Publieke groep 1 maand, 2 weken geleden actief

Een speciale groep voor allle HvH leden. Wil je iets doen op de site, maar weet je niet hoe? Laat je vraag achter in het Forum van deze groep. Je krijgt snel een antwoord.

plek voor foto’s (3 post)

← Group Forum   Group Forum Directory
  • Avatar Image Rianne Wels zei 11 maanden, 1 week geleden:

Hallo,

Ik heb al van meerdere ouders de vraag gekregen of er een aparte plek kan komen voor foto’s zoals dat ook bij de oude site het geval was? Nu moet iedere foto apart geupload worden namelijk en is het lastig om even snel foto’s te kijken/te plaatsen.

Groetjes, Rianne

• Avatar Image Ronald van der Zwan zei 11 maanden, 1 week geleden:

Ha Rianne,

Helaas heb ik door chronisch tijdgebrek even een tijdje niets aan de website kunnen doen. Uiteraard is het plaatsen van foto’s iets dat hoog op mijn lijstje staat… een sluitende oplossing voor het plaasten van foto’s door ieder willekeurig lid, zonder dat het uit de hand loopt is absoluut mogelijk, maar nog niet zo heel eenvoudig…. Op de ‘oude site’ was het fotoboek een op zichzelf staand onderdeel. Ik wil graag het uploaden en bekijken van foto’s integreren in de site…Ik was daar al heel ver mee, maar moet het nu afmaken… Als dat te lang gaat duren, zal ik tijdelijk de losstaand onderdeel voor foto’s maken…..

• Avatar Image Rianne Wels zei 11 maanden geleden:

Helemaal prima, ik wacht rustig af en zal het doorgeven aan de ouders.